علت طولانی شدن نظر مجمع تشخیص درباره "پالرمو" اعلام شد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طولانی شدن اعلام نظر درباره لایحه پالرمو گفت: مصوبه مجلس از نظر انطباق با قانون اساسی و شرع در شورای‌نگهبان تائید و اشکالات اعلامی در مورد عدم انطباق با سیاست های کلی نظام است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد فروزنده پیرامون بررسی لایحه پالرمو در جلسه دیروز مجمع به ناطقان گفت: در جلسه بحث های دقیق و مبسوطی درباره این موضوع با امعان نظر به همه‌ ادله و مستندات ارائه شده جریان داشت و استدلال های اعضا در موافقت و مخالفت با نظر مجلس مطرح شد.

وی در پاسخ به سوال جنس موافقت ها و مخالفت ها با این لایحه را چقدر سیاسی می داند،گفت: مجمع همیشه در تصمیماتی که درباره اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان بوده، مصلحت نظام را در نظر گرفته و در چنین تصمیم مهمی هم به دنبال تشخیص مصلحت نظام است.

فروزنده درباره طولانی شدن اعلام نظر مجمع افزود: طولانی شدن مذاکرات در مورد لوایح مهم و پیچیده سابقه دارد. البته مصوبه مجلس از نظر انطباق با قانون اساسی و شرع در شورای‌ نگهبان تائید شده و اشکالاتی که اعلام کرده در مورد عدم انطباق مصوبه مجلس با سیاست های کلی نظام است.امید می رود در جلسه آینده، مجمع به جمع بندی برسد و امکان اخذ رای فراهم شود .

انتهای پیام