دو نماینده مجلس بازداشتی از زندان آزاد و امروز در صحن حاضر شدند/ توضیحات
دو نماینده مجلس بازداشتی روز گذشته از زندان اوین آزاد و در جلسه علنی امروز صبح مجلس حضور پیدا کرده و توضیحاتی به همکاران دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس ، جلسه علنی امروز در حالی آغاز شد که دو نماینده بازداشتی که روز گذشته با وثیقه 10 میلیون تومانی آزاد شدند و امروز در جلسه حضور پیدا کردند.

فریدون احمدی یکی از نمایندگان بازداشتی بود که در قسمت شرقی ، دوره همی با همکاران گرفته بود و توضیحاتی را به حاتمیان، علی ساری و صدیف بدری می‌داد. محمد جمالی‌نوبندگانی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز در این جمع حضور داشت.

محمد عزیزی دیگر نماینده بازداشتی مجلس هم در قسمت غربی صحن ، گفت‌وگویی با علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان داشت.

براساس این گزارش ، محمدعزیزی دیروز گفته بود : در دادگاه فردا دفاعیات را مطرح می کنیم و بنا به روال گذشته در جلسات علنی مجلس حضور خواهم یافت. ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه ، بابت تقویت عدالت در روند قضایی، همیشه به قانون تمکین کردیم و به عدالت دستگاه قضا و به ویژه‌ رئیسی اعتقاد کامل داشتیم. از آنجایی که همواره دستگاه قضا بر اساس عدالت در موارد مختلف عمل می‌کرد، امیدواریم در موضوع بوجود آمده نیز با عدالت و برابری تصمیم بگیرد.

جواد ابطحی نماینده مجلس هم گفت: در جلسه غیر علنی که در کمتر از 10 دقیقه برگزار شد، لاریجانی اعلام کرد درست نیست با بازداشت این دو نماینده ، قضاو‌ت‌هایی صورت گیرد و کلیت مجلس را با این قضاوت‌ها زیر سؤال ببرد و نباید به‌گونه‌ای صحبت شود که آبروی مجلس خدشه‌دار شود.

وی افزود: لاریجانی از رئیسی خواست تا دقت شود این دو نماینده بتوانند با وثیقه آزاد شوند و تا زمان رسیدگی ، زندانی نشوند.

انتهای پیام