برای امروز رخ داد :
۱۵ معامله چشم گیر با حضور ۳ پترو پالایشی، ۴ سهم بازار پایه و...
در فهرست امروز معاملات چشم گیر و غیر عادی سهام شرکت های بورسی و فرابورسی ، گروه پترو پالایشی بیشترین سهم را داشت و چهار شرکت بازار پایه ای هم مشمول این موضوع شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات امروز بازار سهام پس از دو روز رشد با فشار فروش در اکثر نمادها آغاز و منجر به عقب نشینی عمده گروه ها شد بطوری که دماسنج بازار سرمایه در پایان معاملات با افت 6319 واحدی به کانال 319 هزار تایی عقب نشینی کرد.

حجم معاملات بورس و فرابورس هم در حالی با جابجایی بیش از 2.7 و 1.2 میلیارد سهم به بیش از 1.2 هزار میلیارد تومان و 974.4 میلیارد تومان رسید که برای سومین روز 15 سهم دارای حجم متفاوت و غیر عادی توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا معرفی شدند.

براساس این گزارش ، در این فهرست گروه پتروپالایشی با حضور پالایشگاه های بندرعباس و اصفهان، پتروشیمی شیراز به همراه گروه سدید و لبنیات پاک بیشترین سهم را داشتند و "شپنا" با معامله 6 برابری نسبت به یک ماه گذشته در صدر داد و ستدهای چشم گیر ایستاده است.

شرکت های مهرام، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، دریایی و کشتیرانی خط دریابندر ، شیشه سازی مینا (حاضر در تابلو زرد بازار پایه) ، همکاران سیستم، مهندسی فیروزا (حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه)، سرمایه گذاری آرین توسکا (حاضر در تابلو زرد بازار پایه)، صنعت و تجارت آداک(حاضر در تابلو زرد بازار پایه)، دارویی ره آورد تامین و صنایع شیمیایی سینا هم در فهرست امروز معاملات متفاوت جای گرفته اند.

انتهای پیام