توقف تولید ۲ خودرو در انتظار تصمیم شورای عالی استاندارد
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: قطعا در جلسه شورای عالی استاندارد یک یا دو خودرو برنامه‌ای برای توقف تولید دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، نیره پیروزبخت اظهار داشت: اگر کالایی استاندارد نداشته باشد اصلا نباید استفاده شود لذا در زمانی که بحران اقتصادی وجود ندارد نیز نباید استاندارد فراموش شود.

وی افزود: استاندارد در هر گونه فضای اقتصادی باید رعایت شود و پذیرفته شده نیست شرکت های تولیدی قادر به رعایت استاندارد نباشند.در شورای عالی استاندارد تصویب کردیم اگر اطلاعات خودروسازان و برنامه وزارت صنعت تنظیم و به سازمان ملی استاندارد ارائه شود، توقف تولید چند خودرو اتفاق می افتد.

این مقام مسئول گفت: طی دو روز گذشته به یک خودرو استاندارد 85 گانه دادیم لذا این مسئله ای نیست که انجام نشود. منتظر گزارش و برنامه وزارت صنعت هستیم. قطعا در جلسه شورای عالی استاندارد یک یا دو خودرو برنامه ای برای توقف تولید دریافت می کنند.متاسفانه برخی صنایع خودروسازی مسئله استاندارد را بزرگ می کنند و نشان می دهند قادر به رعایت آن نیستند.

پیروزبخت در پاسخ به اینکه کدام خودروها یا چه تعداد از آن ها در فهرست ناتوانی دریافت استاندارد 85 گانه و توقف تولید قرار می گیرند، گفت: تا زمانی که برنامه وزارت صنعت دریافت نشود، نمی توان پیش بینی کرد، نام نمی برم ولی شاید دو خودرو در این فهرست باشد.

انتهای پیام