معاون توسعه منابع انسانی:
ایران خودرو با رعایت کامل نکات بهداشتی آماده تولیدات شد
معاون توسعه منابع انسانی و رئیس ستاد مقابله با کرونای ایران خودرو گفت: حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و ایمن سازی محیط کار و تولید در مقابله با ویروس کرونا، اولویت نخست ایران خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد گلچین راد در راستای حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و ایمن سازی محیط کار و تولید در مقابله با ویروس کرونا، اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه ایران خودرو مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا ادامه دارد و ضمن تولید اقلام بهداشتی نسبت به کاهش تراکم نیروی انسانی و شیفت بندی در کنار ضد عفونی کردن خطوط تولید و تجهیزات اقدام کرده است.

وی افزود: همزمان با آغاز سال کاری جدید، اقداماتی جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده و کلیه فضاهای کاری، خطوط تولید، تجهیزات و محوطه ها، قبل از ورود کارکنان به صورت کامل ضد عفونی شده و این روند به صورت مستمر ادامه دارد. لذا کارکنان و خانواده ها اطمینان داشته باشند طبق  دستورالعمل جامع، شرکت از شرایط مطلوب بهداشتی برخوردار است.

این مقام مسئول ادامه داد: همانند اسفند سال گذشته، مادران دارای فرزند زیر ۱۶ سال، افراد دارای بیماری خاص و جانبازان تا پایان فروردین در قرنطینه خانگی و شرایط دور کاری خواهند بود.

گلچین راد گفت: توزیع ماسک و ژل بین کارکنان، ضد عفونی کردن تمامی خطوط تولید، اماکن، ماشین های حمل قطعات و خودرو، خدمات رفت و آمد به صورت مستمر، تغییر سیستم آب رسانی در سرویس های بهداشتی بدون دخالت دست و اجرای اقدامات کنترلی نظیر تب سنجی کلیه ورودی های شرکت از مهمترین اقداماتی است که برای مقابله باشیوع بیماری انجام می شود.

وی افزود: سرپرستان و سرکارگران آموزش های لازم برای فراهم ساختن محیط کار و تولید امن در مقابله با ویروس کرونا و چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دیده و توسط مدیران مجموعه ارزیابی می شوند. بسته بهداشتی حاوی  ژل ضد عفونی کننده ، ماسک و اطلاعاتی در این زمینه در بدو ورود به تمامی کارکنان اهدا ء می شود.

انتهای پیام