بررسی های بورس پرس نشان داد:
اختلال امروز مربوط به هسته معاملات نیست/ مشکل خدمات آنلاین یک شرکت
اختلال امروز در معاملات سهام ربطی به هسته معاملات ندارد و ناشی از بروز مشکل در خدمات آنلاین یک شرکت در سهام شرکت های فرابورسی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام ، فعالان بار دیگر شاهد بروز اختلال در فرایند داد و ستدها شدند و برخی هم این موضوع را به هسته معاملات و شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ربط دادند اما بررسی ها نشان داد اختلال امروز در معاملات سهام ناشی از بروز مجدد مشکل در شرکت رایان هم افزا است.

در این رابطه روح الله دهقان به بورس پرس توضیح داد: هسته معاملات هیچ مشکلی ندارد و همه سفارش های خرید و فروش شرکت های بورسی و فرابورسی به درستی انجام می شود.

وی ادامه داد: اختلال امروز ناشی از بروز مشکلی در خدمات آنلاین شرکت رایان هم افزا به شرکت های کارگزاری و فقط هم محدود به سهام شرکت های فرابورسی است . در این میان صبح امروز تماسی با مدیرعامل این شرکت انجام و توصیه هایی شد. انتظار می رود این مشکل برطرف شود.

حمیدرضا عبدالله پور مدیرعامل رایان هم افزا نیز با تایید نکات اعلامی دهقان به بورس پرس توضیح داد: هنوز علت این مشکل مشخص نشده ولی تلاش می شود در اولین فرصت ، اختلال برطرف شود.

انتهای پیام