توسط بورس تهران :
سفارش عرضه اولیه برای اولین بار دو روزه شد / امکان ثبت "ولپارس" از فردا
برای اولین بار از زمان به کارگیری روش ثبت سفارش در عرضه های اولیه ، ثبت سفارش خرید ۲۰ درصد سهام شرکت لیزینگ پارسیان دو روزه شد که فردا و چهارشنبه انجام می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی اولین عرضه اولیه سهام به روش جدید ثبت سفارش مربوط به 17 بهمن سال 95 و با واگذاری 10 درصد سهام هلدینگ برکت در بورس ایران است که برای اولین بار زمان خرید سهام شرکت های تازه جدید دو روزه شد که ناشی از جلوگیری از اختلال سامانه معاملات است .

براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی ، 20 درصد از سهام لیزینگ پارسیان چهارشنبه این هفته عرضه اولیه و طی آن 400 میلیون سهم( 335 میلیون سهم در روز عرضه اولیه و 65 میلیون سهم روز بعد عرضه به صندوق های سرمایه گذاری) با محدوده قیمتی 300 تا 320 تومانی و سهمیه 300 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران زمان سفارش گیری سهام "ولپارس" را به عنوان هشتمین شرکت جدید سال طی دو روز برای سه شنبه از ساعت 13 تا 16 و چهارشنبه از ساعت 8 تا 10:30 اعلام کرد.

مدیر عرضه شرکت کارگزاری پارسیان و متعهد خرید شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان به میزان 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه هستند. ضمناً ورود سفارش های خرید صندوق های سرمایه گذاری فقط از طریق یک کارگزاری امکان پذیر است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام