منبع آگاه قضایی :
مدیرعامل سابق شرکت بورسی دوباره بازداشت شد/ فساد ۱۰۰۰ میلیاردی
یک منبع آگاه قضایی از بازداشت دوباره عضو سابق گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای و مدیرعامل سابق شرکت بورسی کشتی‌رانی به اتهام فساد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یک منبع آگاه قضایی ضمن تایید خبر بازداشت محمد سعیدی مدیرعامل سابق شرکت بورسی کشتیرانی به اتهام فساد مالی به ایرنا گفت : بازداشت وی هیچ ارتباطی به موضوع هسته‌ای ندارد و نام وی از مدت‌ها پیش در شبکه فساد به دلیل انتصابات فامیلی، تخلفات ساخت‌ و ساز در شیان، بدهی سنگین ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به بانک‌های تجارت و سپه، عدم سوخت‌رسانی به کشتی‌های ایرانی و غرق شدن دو کشتی در دریای خزر مطرح بوده است.

بر اساس این گزارش، سعیدی، مرداد سال گذشته از مدیرعاملی "حکشتی" استعفا داد و آبان همان سال به اتهام اخذ رشوه و سایر تخلفات مالی دوران مدیریت، توسط سازمان بازرسی کل کشور تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

وی مدتی با قرار وثیقه آزاد بود اما با توجه به اتهامات متعدد و تشدید وثیقه به میزان چند ده میلیارد تومان دوباره در بازداشت به سر می‌برد. پس از بازداشت سعیدی،تعدادی از عناصر مرتبط از جمله ع.ا.غ از اعضای هیات مدیره وی نیز دستگیر شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام