"ولپارس" با ۳۲۰ تومان کشف قیمت شد / سهمیه و نقدینگی / عدم ثبت رکورد جدید
با آغاز فرایند عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام لیزینگ پارسیان به عنوان هشتمین عرضه اولیه سال جاری، هر سهم این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی ۳۲۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز فرآیند عرضه اولیه 20 درصد از سهام لیزینگ پارسیان به عنوان هشتمین عرضه اولیه سال جاری که ثبت سفارش آن برای اولین بار طی دیروز و امروز انجام شد در نهایت هر سهم "ولپارس" 320 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 335 میلیون سهم "ولپارس" با محدوده قیمتی 300 تا 320 تومانی هر سهم و سهمیه 300 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران ، سهمیه هر فرد به 75 سهم کاهش یافت که به نقدینگی حدود 24 هزار تومانی نیاز بود.

همچنین سه درصد از سهام شرکت شامل 65 میلیون سهم متعلق به صندوق های سرمایه گذاری است که روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت کشف شده 320 تومانی، تخصیص داده می شود .

به این ترتیب،  4 میلیون و 466 هزار نفر خریدار "ولپارس" شدند تا رکورد تعداد مشارکت کنندگان در عرضه اولیه سرمایه گذاری سیمان تامین با 4 میلیون و 521 هزار و 300 خریدار در 11 تیر شکسته نشود.

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام 7 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا و سرمایه گذاری سیمان تامین در 20 و 27 فروردین، 10 و 31 اردیبهشت، 7 خرداد، 4 و 11 تیر ماه عرضه اولیه شده و لیزینگ پارسیان هشتمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام