رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران:
۳ هزار قطعه دلار تقلبی در تهران کشف شد/ دستگیری عاملین فروش
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش با همکاری دو مسئول یک شرکت بازرگانی و کشف سه هزار قطعه دلار تقلبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، 29 شهریور سال جاری گزارشی توسط شهروندان با موضوع فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و گروهی از کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان موفق شدند فردی به نام هوشنگ را دستگیر و در بازرسی‌های بدنی از وی دو هزار قطعه دلار تقلبی کشف کنند.

هوشنگ پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و گفت: مدتی است دلارهای تقلبی را از دو مسئول یک شرکت بازرگانی در حوالی بلوار کشاورز می‌خرد و با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد.

پس از شناسایی شرکت بازرگانی با هماهنگی‌های قضائی هر دو مسئول شرکت در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی از داخل گاوصندوق شرکت هزار قطعه دلار تقلبی کشف شد.

علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با دستگیری نفرات اصلی این باند مشخص شد دلارها تقلبی بوده و بصورت قاچاق وارد شده و قرار بوده با قیمت بسیار پایینی از طریق واسطه‌ها فروخته شود. متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی دراختیار این پایگاه قرار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام