مدیرعامل شرکت :
تحریم پلیمر آریاساسول اثری در کسب و کار ندارد / ادامه رکوردشکنی ها
مدیرعامل پلیمر آریاساسول، تحریم این شرکت فرابورسی را اقدامی خنثی و بدون اثر در کسب و کار دانست و گفت: رکوردهای تولید و فروش پتروشیمی ها با وجود تحریم های دو سال اخیر ، ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر حسین بحرینی در واکنش به تصمیم جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر تحریم ۸ شرکت از جمله  شرکت فرابورسی پلیمر آریا ساسول ، گفت: تحریم سریالی شرکت های پتروشیمی از سال ۲۰۱۸ و پس از خروج یک جانبه آمریکا از برجام آغاز شد که چیزی جز مجموعه‌ای تکراری از محدودیت‌های کور نیست.

وی افزود: عملکرد موفق شرکت های پتروشیمی تحریم شده در دو سال اخیر  نشان می دهد این رفتارها جز مانور تبلیغاتی برای آنها به خصوص در آستانه انتخابات آمریکا تاثیر دیگری ندارد.

این مقام مسئول در خصوص تاثیر مستقیم این تحریم ها بر عملیات شرکت "آریا" هم توضیح داد: مبادله تجاری با ایران قبل از این هم تقریبا در تمامی حوزه‌ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکایی ممنوع بود و شرکت‌های بزرگ و کوچک چندملیتی و غیرآمریکایی نیز به واسطه تحریم‌ صنعت نفت و پتروشیمی ایران، روابط تجاری مستقیمی با شرکت‌های پتروشیمی ایرانی ندارند.

بحرینی ادامه داد : شرکت پلیمر آریاساسول نیز مشابه سایر شرکت های صنعت نفت ایران تحت همین شرایط تحریم با درایت، تلاش حداکثری و کار گروهی اثر بخش به بهترین رکوردها و ثبت نتایج بی نظیر در همه حوزه‌ها دست یافته و قرار گرفتن نام شرکت در فهرست تحریم های قلدرمآبانه آمریکا حرکت نمادینی است که برای حفظ فشارهای سیاسی بر ایران در فضای رسانه ای انجام شده است.

وی گفت : خرداد سال گذشته هم وزارت خزانه‌داری آمریکا در راستای اعمال فشار حداکثری بر ایران، ۳۹ شرکت پتروشیمی ایرانی عمدتا حاضر در بازار سرمایه را حتی تکراری به فهرست شرکت‌های تحت تحریم اضافه کرد اما همگی با صلابت در اجرای فعالیت ها موفق هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام