۱۵ عضو تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودرو انتخاب شدند
اعضای ۱۵ نفره کمیته تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد خودروسازان درکمیسیون صنایع، انتخاب شدند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پس از مصوبه اخیر مجلس در خصوص طرح تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان و عرضه همه محصولات در بورس کالا ، طی جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع مجلس، اعضای  15 نفره کمیته تحقیق و تفحص انتخاب شدند.

این گروه شامل حجت اله فیروزی، مهدی عسگری، روح اله ایزدخواه، علی اکبر کریمی، معصومه پاشائی بهرام، علیرضا سلیمی، روح اله عباس پور، علی جدی، بهزاد رحیمی، ناصر موسوی لارگانی، فرهاد طهماسبی، محسن علیزاده، علی موسوی،کاظم دلخوش اباتری و مجتبی یوسفی هستند.

بر اساس این گزارش در جریان جلسه دوم دی سال جاری مجلس ، نمایندگان با 210 رأی با طرح تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان در خصوص کیفیت و قیمت خودرو ، موافقت کردند.

به گفته علیرضا سلیمی ، براساس برخی گزارش ها، حاشیه سود فروش خودرو به جیب افراد خاص می رود و باید مشخص شود چه کسی مدیریت این مجموعه را برعهده دارد. چندگانگی در نحوه قیمت گذاری خودرو، شبهه در وضعیت مالی برخی شرکت های زیرمجموعه، عدم عدالت در ثبت نام وتوزیع خودرو، زد و بندها، رانت ها، کیفیت پایین محصولات،حضور افراد سیاسی و غیر مرتبط و برخی انتصابات در شرکت های خودروسازی و ... از محورهای این طرح هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام