در روز ریزش ۳۶ هزار و ۹۸۹ واحدی شاخص رخ داد:
معاملات مشکوک سه شرکت دارویی، سهم جدید، سه سیمانی + ۸ نماد
در روز ریزش ۳۶ هزار و ۹۸۹ واحدی شاخص، سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد، سه سیمانی به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام در ادامه روند روزهای اخیر، منفی و پرعرضه آغاز به کار کرد به طوری که با چشم انداز مبهم افت شدید دلار در نهایت نماگر بازار با ریزش 36 هزار و 989 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 149 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 4.1 و 2.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک صادرات، ایران خودرو، سایپا، سرمایه گذاری خوارزمی به همراه فولاد مبارکه با داد و ستد بیش از 419، 372، 205، 176 و 171 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 13 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت جام دارو حاضر در بازار دوم بورس با رشد یک درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 62 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بیمه آسیا، چوب خزر کاسپین (سهم تازه وارد)، داروسازی آوه سینا، بسته بندی مشهد، پگاه آذربایجان غربی، واسپاری ملت، موتورسازان تراکتورسازی ایران، زاگرس فارمد پارس، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، سیمان بهبهان، سیمان بجنورد، کشت و دامداری فکا، صنعتی پیام و سیمان قائن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد، سه سیمانی به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام