واکنش وزیر ورزش به انتقاد طولانی شدن عرضه اولیه سهام سرخابی ها
وزیر ورزش در واکنش به انتقادات مطرح شده در خصوص طولانی شدن روند عرضه اولیه سهام پرسپولیس و استقلال گفت: منتقدان از الزامات بازار سرمایه اطلاعی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود سلطانی‌فر در واکنش به انتقادات مطرح شده درخصوص طولانی شدن واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به ایسنا گفت: فرآیند خصوصی‌سازی این دو باشگاه با جدیت دنبال می‌شود. منتقدان از الزامات بازار سرمایه اطلاعی ندارند و جریان ورود شرکت‌ها به فرابورس و بورس را نمی‌دانند. چراکه بازار سرمایه با کسی شوخی ندارد و چنانچه اسناد، مدارک و سایر الزامات شفاف، روشن و مستند نباشد، شورای پذیرش بورس اجازه ورود نمی‌دهد.

وی افزود: از ۱۸ فروردین ماه که شکل واگذاری این دو باشگاه تصویب شد، اقدامات بسیاری انجام شده است. اسناد ورزشگاه‌های مرغوبکار، کمپ حجازی، درفشی‌فر و شهدای گمنام صادر و اخذ شده و با مصوبات دولت به نام دو باشگاه درآمده و بصورت رسمی، قانونی و حقوقی استقلال و پرسپولیس هریک مالک دو ورزشگاه هستند.

سلطانی‌فر ادامه داد: افزایش سرمایه دو باشگاه مدنظر قرار گرفته و باید بدانیم سرمایه یکی از این باشگاه‌ها، یک و دیگری ۱۰ میلیون تومان بود اما اکنون به ۷۰۱ و ۷۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام