استعفای مجدد رییس سازمان بورس به وزیر اقتصاد ارائه شد + دلیل
رییس سازمان بورس استعفای مجدد را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی جهت حمایت از صنایع، بازار سرمایه و سرمایه گذاران به وزیر اقتصاد ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن قالیباف اصل طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد اعلام کرد: پیرو نامه ۱۰ آبان خطاب به رئیس جمهور و درخواست استعفای اینجانب به تاریخ ۴ آذر به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی جهت حمایت از صنایع، بازار سرمایه و سرمایه گذاران، استعفا از عضویت در هیات مدیره و ریاست سازمان بورس را مجدداً اعلام می کنم. استدعا دارم در اجرای ماده ۱۱ قانون بازار اوراق بهادار دستور اقدام صادر فرمایید.

بنده در سخت‌ترین شرایط که مردم دعوت عمومی به بازار سرمایه شدند، آزادسازی سهام عدالت و فروش صندوق های سهام دولتی در بورس در حال انجام بود این وظیفه خطیر را به عهده گرفتم و در طول چند ماه خدمت در دشوارترین شرایط به دنبال توسعه بازار، تامین مالی، ابزارها و نهادهای مالی بودم که در کمترین زمان بزرگ ترین کارها در بازار سرمایه انجام شد ولی متاسفانه به واسطه اقدامات سیاسی و ورود غیر حرفه‌ای و بیش از حد اشخاص و مسئولین به مباحث بازار سرمایه و بروز افت و خیز شدید شاخص کل بورس تهران، هیچ وقت دیده نشد.

بنابراین گزارش، طبق ماده ۱۱ قانون بازار اوراق بهادار در صورت برکناری، فوت و یا استعفای هر یک از اعضای هیات‌مدیره، جانشین وی برای مدت باقی‌مانده، ظرف ۱۵ روز به ترتیب مقرر در ماده ۶ این قانون منصوب خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام