سازمان هواشناسی اعلام کرد:
ادامه باران و برف و تدام برودت هوا در اکثر نقاط ایران/ جاده شمال همچنان بسته
سازمان هواشناسی با اعلام ادامه بارش باران و برف و تدام برودت هوا در اکثر نقاط ایران برای هفته هم هوای سرد پیش‌بینی کرد و جاده شمال هم برای دومین روز بسته ماند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی مناطق مختلف ایران اعلام کرد: استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان‌ و بلوچستان، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان و مرکزی با بارش همراه خواهند بود .

براساس این گزارش از اواخر چهارشنبه و پنجشنبه هم با نفوذ سامانه بارشی ، مجددا برای شمال غرب و غرب، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی می شود.

در دامنه‌های جنوبی البرز ، قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش پراکنده برف انتظار می‌رود. بارش در غرب مازندران، شرق گیلان ، غرب کردستان و کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی شدت خواهد داشت. جمعه نیز در شرق مازندران و گلستان بارش شدید و در خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف رخ می‌دهد.

از شنبه تا روز‌های پایانی هفته برای اکثر نقاط ایران به ویژه در نیمه شمالی کشور ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران هم اعلام کرد: امروز هم محور کندوان و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت بارش شدید برف مسدود است. با توجه به بارش برف و باران در سایر محور‌های کوهستانی مازندران، احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام هم از لغو پروازهای صبح امروز به علت یخ زدگی باند خبر داد.

انتهای پیام