مجوز افزایش سرمایه۱۰۰ درصدی زیرمجموعه سایپا + برنامه شرکت دارای صف خرید
لیزینگ رایان سایپا مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را از یک محل از سازمان بورس گرفت.سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان نیز برنامه افزایش سرمایه 100درصدی را از دو محل اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت لیزینگ رایان سایپا با سرمایه اسمی 452 میلیارد تومانی که در مرداد سال جاری برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی را جهت رساندن سرمایه فعلی به 1.356 هزار میلیارد تومان اعلام کرده بود،با عدم موافقت سازمان بورس مواجه شد  و به این ترتیب توانست مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را اخذ تا سرمایه را به 904 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی زیر مجموعه 47.6 درصدی سایپا، از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف افزایش حجم تسهیلات اعطایی به مشتریان جهت بالابردن میزان سودآوری و اصلاح ساختار مالی صورت می گیرد.

"ولساپا" می تواند در صورت صدور مجوز افزایش سرمایه چند مرحله ای و موافقت سهامداران در مجمع فوق العاده، با افزایش سرمایه 50 درصدی و تبدیل سرمایه به 1.356 هزار میلیارد تومان،اختیار عملی کردن آن را به مدت 2 سال به هیئت مدیره تفویض تا هیئت مدیره پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

همچنین،شرکت سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان با سرمایه 350 میلیارد تومانی در حالی برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از دو محل جذاب سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی را اعلام کرده که با قیمت پایانی 1365 ریالی هر سهم با صف خرید روبرو شده بود.

تامین مالی "وسکاب" که موسسه صندوق بازنشستگی،وظیفه،از کارافتادگی سهامدار عمده 67.5 درصدی آن محسوب می شود،با 2 هدف اصلاح ساختار مالي شرکت و استفاده بهينه از فرصت هاي سرمايه گذاري در بازار صورت می گیرد.

انتهای پیام