توسط یک کارگزاری بررسی شد:
عملکرد یک ماهه تولید و فروش سایپا + رشد 1000 درصدی فروش یک محصول
پیرو انتشار آمار تولید و فروش فروردین ماه شرکت سایپا، تحلیلی کوتاه از نخستین ماه فعالیت این شرکت در سال جدید از سوی یک کارگزاری ارایه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به دنبال اتمام نخستین ماه سال جاری و انتشار گزارش عملکرد شرکت ها،سایپا نیز گزارش تولید و فروش فروردین ماه را منتشر کرد که بر این اساس، کارگزاری آبان تحلیلی کوتاه از این عملکرد ماهانه درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ارائه کرده است.

به این ترتیب،"خساپا" در این ماه از فروش 15.8 هزار دستگاه (26 درصد بیشتر از فروردین 96 )  از انواع خودرو توانسته 4.84 هزار میلیارد ریال درآمد داشته باشد که این مبلغ 79 درصد بیشتر از فروردین سال گذشته است. تعداد تولید خودرو هم در فروردین ماه حدود 29.6 دستگاه بوده که نسبت به فروردین 96 با افزایش بیش از 10 هزار دستگاه روبرو بوده است. البته مانند ماه های گذشته محصولات تولید شده در سایت سایپا سیتروئن و بن رو در آمار تولیدات منظور شده است.

تعداد فروش خانواده پراید در فروردین 97 با افت 1.2 هزار دستگاهی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 6.6 هزار دستگاه کاهش یافته است. میانگین نرخ فروش هر دستگاه از محصولات این خانواده در فروردین ماه به 17.7 میلیون تومان (مانند اسفند ماه 96) رسیده که نسبت به فروردین 96 افزایش یک درصدی را تجربه کرده است.

تعداد فروش گروه تیبا در فروردین 97 با رشد 2.6 هزار دستگاهی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 6.6 هزار دستگاه افزایش یافته است. میانگین نرخ فروش هر دستگاه از محصولات این خانواده در فروردین ماه به 23.7 میلیون تومان (مانند اسفند ماه 96) رسیده که نسبت به فروردین 96 افزایش 4 درصدی را تجربه کرده است.

همچنین تعداد فروش خانواده سراتو در فروردین 96 تنها 176 دستگاه بود اما در فروردین سال جاری به 1800 دستگاه افزایش یافته است..میانگین نرخ فروش هر دستگاه از محصولات این خانواده در فروردین ماه به 90.7 میلیون تومان(مانند اسفند ماه 96) رسیده که نسبت به فروردین 96 افزایش 4 درصدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام