رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:
مدارک تخلفات ۳۱ ابر بدهکار بانکی به قوه قضاییه ارسال شد
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از ارسال اسناد و مداراک تخلفات و معرفی متخلفین از جمله ۳۱ ابر بدهکار بانکی به مسئولان از جمله رئیس قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،امیر خجسته ضمن تاکید بر لزوم محاکمه عادلانه و فوری مفسدان اقتصادی، نامه اخیر رئیس قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب را قابل تحسین اما دیر هنگام توصیف کرد و به فارس گفت: در جامعه اسلامی برخورد با مفسد اقتصادی و کارگزار حکومتی که دچار تخلف شده است .

وی افزود: باید در کمترین زمان و به صورت علنی صورت پذیرد در این موضوع نیز بارها اقدام به ارسال اسناد و مدارک تخلفات و معرفی متخلفین از جمله 31 ابر بدهکار بانکی به مسئولین عالی از جمله رئیس قوه قضائیه کردیم و اعلام کردیم آماده انتشار اسامی نیز هستیم حتی اگر این مسئله منجر به پرداخت هزینه شود.

خجسته گفت: لذا با تشکیل دادگاه ویژه‌ای که رئیس قوه قضائیه در نامه ارسالی به مقام معظم رهبری پیشنهاد دادند و وی نیز مجوز تشکیل آن را صادر کرد. امیدواریم هر چه سریع‌تر رسیدگی به پرونده‌های فساد آغاز شود زیرا باید صادقانه گفت مطالبات عمومی جامعه از دستگاه قضایی تامین نشده است.

انتهای پیام