کد خبر: ۱۰۰۱۲
۰:۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷

فهرست 28 نفره نخستین ائتلاف بورسی ها برای حضور در اتاق بازرگانی

فهرست 28 نفره نخستین ائتلاف بورسی ها برای حضور در اتاق بازرگانی

نخستین ائتلاف بورسی ها برای حضور در اتاق بازرگانی با اعلام فهرست 28 نفره از مدیران شرکت های فعال بازارسرمایه از جمله "پارسان، غدیر، فارس، همراه، کچاد" و تامین سرمایه امین وارد مرحله تازه ایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو روز پس از اعلام شکل گیری نخستین ائتلاف نامزدان بازارسرمایه برای حضور در اتاق بازرگانی توسط کیوان پورشب عضو کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی بین المللی(http://goo.gl/iFpXET)، فهرست 28 نفره از مدیران شرکت های حاضر در بازار سرمایه  اعلام شد تا این ائتلاف وارد مرحله تازه ایی شود.

براساس این گزارش، متولی و مرکز تصمیم گیری ها و هماهنگی ها برای حضور بهتر مدیران بازار سرمایه در پارلمان بخش خصوصی کشور ، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران است که با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرده با توجه به گسترش بازار سرمایه و اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی و ورود شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی در بازار سرمایه بر آن شدیم تا از تمام مدیران شرکتهای پذیرفته شده در بورس اعم از شرکتهای تحت نظارت بورس اوراق بهادار، سازمان ها و شرکت های تحت نظارت بانک مرکزی، نهادهای تحت نظارت سازمان من جمله صندوق های بازنشستگی، شرکت های تامین سرمایه، شرکت های سرمایه گذاری و ... دعوت نماییم تا فهرستی از افراد واجد شرایطی که می توانند در این شرایط اقتصادی با حضور و نقش آفرینی خود در پارلمان بخش خصوصی به اهداف ایران 1404 و دستیابی به اهداف مشخص شده در سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران مفید باشند تهیه و تکمیل نماییم.

به دلیل ارتقاء و تغییر جایگاه و نقش اتاق بازرگانی و جهت گیری های نو در این نهاد مهم ، بدیهی است به منظور تقویت بنیه بازار ثانویه باید زمینه های پیوند این نهاد به عنوان پارلمان بخش خصوصی و بازار سرمایه فراهم شود.

کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران بنا دارد تا به شکلی موثر و با رویکرد تقویت و تعمیق روابط بورس با اتاق بازرگانی و با هدف توان افزایی بخش های مختلف اقتصاد از جمله حمایت از تولید داخلی از طریق تجارت و فراهم آوردن شرایط برای توسعه صادرات و سایر امکاناتی که در رابطه ای دو سویه میان این دو بخش مهم اقتصاد فراهم می گردد، برای اولین بار در تاریخ اتاق بازرگانی ایران، نامزدهای انتخاباتی فعال در بازار سرمایه را در قالب یک ائتلاف تحت عنوان ائتلاف بورسی ها گرد هم آورد. پ

هدف از تشکیل این ائتلاف را بیش از پیروزی در انتخابات اتاق بازرگانی، بررسی اصل این حرکت و تبیین سیاست های ناشی از این اقدام دانست که با تقویت این جمع، زمینه های حضور فعالانه ای برای بورس در اقتصاد و نهادسازی با فعالین این عرصه فراهم شود. ضمناً با حضور این افراد در اتاق بازرگانی، قطعاً شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در دوره جدید خواهیم بود. امید است با همراهی همه اعضای این ائتلاف، اتاق بازرگانی برای تقویت و توسعه بازار سرمایه در اقتصاد کشور رویکرد بهتری داشته باشد.

 

28 نفره نخستین ائتلاف بورسی ها (براساس الفبا)

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ