کد خبر: ۱۰۰۲۴۸
۹:۱ - ۱۳۹۷/۷/۲۱

زمان واریز سود سهام عدالت مشمولان اعلام شد
برای سال مالی ۹۶ :

زمان واریز سود سهام عدالت مشمولان اعلام شد

سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه‌پذیر از دی‌ماه به حساب مشمولان واریز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، طرح سهام عدالت در حالی از سال 85 در حال اجرا است که بر اساس آن از محل سود سهام تخصیص یافته به مشمولان، اقساط این سهام طی مدت 10 سال تسویه شده است.بر این اساس از سال گذشته و با پایان یافتن مهلت تسویه اقساط سهام عدالت، سود این سهام به‌صورت نقدی به مشمولان در حال پرداخت است.

سال جاری نیز رفته رفته مجامع سال 96 شرکت‌ها در حال برگزاری است و پس از پایان این زمان، وازیر سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 96 شرکت‌های سرمایه‌پذیر به مشمولان آغاز خواهد شد.

در این خصوص مشمولان سهام عدالتی که ارزش سهام آنها یک میلیون تومان است در حالی سال گذشته 150 هزار تومان و سایر مشمولان به تناسب سهام، سود گرفتند که با توجه به رشدهای اخیر سهام شرکت ها در بورس پیش بینی می‌شود سود واریزی به حساب مشمولان در سال جاری بیش از سال گذشته باشد.

این در شرایطی است که از دی ماه به صورت تدریجی سود سهام عدالت کلیه مشمولانی که شماره شبای حساب بانکی را وارد سامانه سهام عدالت کرده اند، به حساب واریز خواهد شد.مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت دیگر نیازی برای ثبت دوباره شماره شبای حساب بانکی در سامانه سهام عدالت ندارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» شادی | ساعت ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۳/۲۹
0
0
پاسخ
با سلام تا امروز که 29 خرداد هست ما مستمری بگیر تامین اجتماعی هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکردیم. فعلا در صف ارسال به بانک هستیم.معلوم نیست این ارسال به بانک چقدر طول میکشد. حالا واسه سود بعدی اعلام میشه پیگیری کنید.مرسی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ