کد خبر: ۱۰۰۲۶۳
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۱

 هشدار مکرون به تبعات منفی لغو برجام و

هشدار مکرون به تبعات منفی لغو برجام و

رئیس‌جمهور فرانسه ضمن تکرار ادعا درباره قصد ایران برای بمب‌گذاری در اجلاس منافقین در پاریس و ناپدید شدن روزنامه‌نگار سعودی منتقد آل‌سعود، در خصوص لغو توافق هسته‌ای ایران هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امانوئل ماکرون از تصمیم دولت آمریکا برای خروج از توافق برجام انتقاد کرد و به فرانس‌24 گفت: خروج از توافق هسته‌ای سال 2015 اقدام مفیدی نیست و خطر تشدید تنش‌ها در منطقه را به‌دنبال دارد.

وی برای اولین بار درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه‌نگار سعودی منتقد آل‌سعود اظهارنظر کرد و گفت: این مسئله بسیار جدی است و انتظار می رود واقعیت‌ها بزودی روشن شوند. در روزهای آینده با رئیس‌جمهور ترکیه، ولیعهد سعودی و ملک سلمان پادشاه عربستان هم در همین خصوص صحبت خواهد شد.

ماکرون ادعاها درباره اینکه ایران قصد بمب‌گذاری در یک اجلاس منافقین در پاریس داشته را هم تکرار کرد و گفت: مشخص نیست کدام بخش از ساختار قدرت در ایران دستور چنین حمله‌ای را صادر کرده است. ساختار قدرت در ایران در برخی موارد قسمت‌های مختلفی دارد و در حال حاضر نمی‌توانم بگویم دستور این حمله از رأس قدرت آمده یا ساختار امنیتی یا یک بخشی دیگر؟

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ