کد خبر: ۱۰۰۲۹۰
۱۰:۸ - ۱۳۹۷/۷/۲۲

خبر خوش شرکت معروف قدیم و تبعیدی به سهامداران و افزایش امروز قیمت سهم

خبر خوش شرکت معروف قدیم و تبعیدی به سهامداران و افزایش امروز قیمت سهم

با اعلام خبر خوش صدرا مربوط به ساخت ۱۷۶ فروند شناور، سهام این شرکت معروف قدیم و تبعیدی ، امروز با رشد قیمت روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صدرا که با سرمایه 150 میلیارد تومانی از مهر سال گذشته به همراه چندین شرکت به بازار پایه فرابورس تبعید شده ، امروز خبری خوش به سهامداران داد و با رشد بیش از 5 درصدی قیمت روبرو شد.

براساس این گزارش، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی اعلام کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به دستور وزیر صنعت و دبیر شورای عالی صنایع دریایی، طرح تحول صنعت دریایی با استفاده از نیاز ارگان های داخلی به شناور و در نظر گرفتن ظرفیت کارخانجات و یاردهای داخلی تهیه و ابلاغ شد.

برای اجرای طرح تحول صنعت دریایی، جلسات متعددی با صاحبان بار و کالا، مالکان اصلی شناورها و سازندگان داخلی با در نظر گرفتن چرخه امور دریایی که در راس آن حمل و نقل دریایی و کشتیرانی قرار دارد، برگزار شد که در نهایت طی برنامه ریزی انجام شده جدول نیاز به شناور به همراه برآورد قیمت و درصد ساخت داخل آنها آماده شد. استخراج نیاز داخلی بر اساس سند راهبردی صنایع دریایی با استفاده از ظرفیت های داخلی انجام گرفته است. اجرای این طرح در یک بازه 3 ساله، منجر به ساخت 176 فروند شناور در یاردهای داخلی با درصد ساخت داخل 59 درصد خواهد شد.

 
انتهای پیام
 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ