کد خبر: ۱۰۰۳۱۰
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۷/۲۲

 امیدواری مدیرعامل سایپا به روزهای سخت تحریم و ثبت سفارش ۸ هزار خودرو

امیدواری مدیرعامل سایپا به روزهای سخت تحریم و ثبت سفارش ۸ هزار خودرو

مدیرعامل سایپا با اعلام مذاکره با خودروسازان دیگر برای دوران تحریم های جدید گفت: امیدوارم تا دو هفته دیگر ثبت سفارش ۸ هزار خودرو سنگین انجام شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد، محسن قاسم جهرودی گفت: با انجام مراحل بانکی می‌توانیم ۸ هزار دستگاه خودرو سنگین جایگزین را وارد ناوگان حمل‌ و‌ نقل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با خروج شرکت ولوو از ایران، این اقدامات چگونه انجام خواهد شد، گفت: قطب‌های جدید خودروسازی در دنیا شکل گرفته که با هزینه‌های بسیار پایین و کیفیت بسیار بالا تولید می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این قطب‌ها را شناسایی کرده‌ایم، درست است که ولوو از ایران رفته و خط مشی آنها کار کردن با ایران نیست،اما با خودرو سازان دیگر مذاکراتی داشته‌ایم و کارها در وزارت صنعت انجام شده و منتظر حل مسائل بانکی هستیم. 

جهرودی در مورد قیمت خودروهای تولیدی سایپا هم گفت: در مورد قیمت‌ها تابع وزارت صنعت هستیم و تاکنون افزایش قیمتی نداشته‌ایم و منتظریم سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مورد قیمت‌ها نظر بدهد.

وی در خصوص طرح‌های افزایش کیفیت محصولات گفت: تحریم موضوع کوچکی نیست. پول داریم، اما در دنیا نمی‌پذیرند و بعضی شرکت‌ها تشخیص داده‌اند با در این برهه همکاری نکنند، اما تمام تلاش خود را برای بقای شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ