کد خبر: ۱۰۰۳۲۳
۱۶:۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۲

عرضه اولیه فردا به احتمال بسیار زیاد لغو می شود/ علت: ریسک سامانه معاملات
بورس پرس خبر می دهد:

عرضه اولیه فردا به احتمال بسیار زیاد لغو می شود/ علت: ریسک سامانه معاملات

اختلال سامانه معاملات ، دامن عرضه اولیه فردا را گرفته و به احتمال بسیار زیاد عرضه ۱۰ درصد سهام کشت و صنعت دامپروری پارس به روزهای بعد موکول شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مشکل همیشگی اختلال سامانه معاملات در حالی امروز موجب تاخیر در بهبود شرایط بازار و اعتراض همگانی فعالان و عدم توضیح مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شد که به احتمال زیاد بخشی از داد و ستد سهام در ساعت بعداز سر گیری معاملات ( از 11:50 تا 12:27 دقیقه ) باطل خواهد شد که نتیجه آن تا ساعتی دیگر و شاید صبح فردا مشخص می شود.

براساس این گزارش، اما هنگ کردن بیش از 2 دوساعته سیستم معاملات فقط محدود به این موارد و عدم تمدید زمان داد و ستد امروز نشده و از قرار معلوم دامن عرضه اولیه فردا را گرفته و به دلیل ریسک زیاد بروز اختلال سامانه معاملات، عرضه اولیه شرکت 32.5 میلیارد تومانی کشت و صنعت دامپروری پارس به احتمال 90 درصد به روزهای بعد موکول شود.

طبق اعلام قبلی بوده 10 درصد از سهام "زپارس" معادل 32 میلیون و 534 هزار سهم در محدوده قیمتی 320 تا 350 تومان و سهمیه حداکثر 300 سهمی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شود اما به احتمال زیاد ، مدیران بورس تهران به منظور جلوگیری از مشکلات بیشتر ناشی از اختلال سامانه ، این عرضه را به روزهای سه شنبه یا چهارشنبه موکول کنند.

در این میان عرضه اولیه 10 درصدی داروسازی آوه سینا در فرابورس (شامل معادل 35 میلیون سهم و با محدوده قیمتی 300 تا 330 تومانی هر سهم و سهمیه 700 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی) به احتمال زیاد انجام می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ