کد خبر: ۱۰۰۳۳۱
۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۷/۲۳

عرضه اولیه امروز بورس لغو و به یکی دو روز بعد موکول شد/آمار تقریبی ابطالی دیروز
بورس پرس خبر می دهد:

عرضه اولیه امروز بورس لغو و به یکی دو روز بعد موکول شد/آمار تقریبی ابطالی دیروز

عرضه اولیه امروز و ۱۰ درصدی سهام کشت و صنعت دامپروری پارس لغو و مقرر شد طی یکی دو روز آینده در بورس تهران انجام شود. آمار ابطالی هم تا ساعتی دیگر مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی بروز اختلال دیروز سامانه معاملات ، مسئولان بورس تهران به دلیل جلوگیری از ریسک تکرار این موضوع ، تصمیم گرفتند عرضه اولیه امروز 10 درصدی سهام کشت و صنعت دامپروری پارس لغو  شود.

به این ترتیب در حالی اطلاعیه مربوطه تا ساعتی دیگر منتشر می شود که احتمالا" این عرضه در صورت اطمینان 100 درصدی از عادی بودن سامانه معاملات، فردا یا پس فردا و با احتمال کمتر اوایل هفته آینده انجام می شود.

طبق اعلام قبلی، قرار است 10 درصد از سهام "زپارس" معادل 32 میلیون و 534 هزار سهم در محدوده قیمتی 320 تا 350 تومان و سهمیه حداکثر 300 سهمی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شود.

براساس این گزارش، از سوی دیگر در شرایطی دیروز سفارش گیری و خرید و فروش سهام شرکت های بورسی برای دو ساعت و 11 دقیقه تعطیل و از 11:50 تا 12:27 دقیقه از سر گرفته شد که به گفته دیروز مهدی پارجینی مدیر عملیات بورس تهران به بورس پرس، معاملات سهام برخی شرکت ها در دقایق بعد از سرگیری معاملات تایید نخواهد نشده است.

در این میان آخرین پیگیری ها هم نشان می دهد تاکنون حدود 3 هزار معامله مربوط به چندین شرکت تایید نشده و قرار است بورس تهران بعد از نهایی شدن آمار ، اطلاع رسانی کند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ