کد خبر: ۱۰۰۳۳۳
۹:۵ - ۱۳۹۷/۷/۲۳

علت اختلال دیروز سامانه معاملات بورس و امید به نبود مشکل امروز
مدیرعامل مدیریت فناوری بورس اعلام کرد:

علت اختلال دیروز سامانه معاملات بورس و امید به نبود مشکل امروز

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس دلیل اختلال دیروز سامانه معاملات را اعلام و از تلاش برای رفع سریع این اشکال خبر داد و امیدوار شد که امروز مشکلی رخ ندهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرتضی آنالویی که همواره از مواجه با رسانه های بازار سرمایه واهمه دارد و تنها با سایت سازمان بورس ارتباط دارد، با اشاره به اینکه عملکرد نرم افزاری سامانه معاملات دارای یک باگ یا خطای جزیی است به سنا گفت: دیروز خطا در عملکرد یکی از نرم افزارهای سامانه معاملات، فرآیند داد و ستد فعالین بازار سرمایه را با مشکل مواجه کرد.سابقه اشکال مذکور به زمان خرید و نصب نرم افزار باز می گردد و موضوع جدیدی نیست. باگ به صورت اتفاقی در سامانه بروز می کند و قابل پیش بینی نیست. به اجبار در زمان خطا فرآیند داد و ستد سامانه معاملات متوقف می شود و این توقف تا بازگشت پایداری نرم افزار ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه باگ سامانه معاملات اشکال جزیی در ساختار نرم افزار است ولی تنها سازنده سامانه می تواند آن را برطرف کند، افزود: هنگام به روز رسانی سامانه معاملات تلاش شد تا خطای نرم افزاری توسط شرکت سازنده برطرف شود اما متاسفانه شاهد خطای عملکرد نرم افزاری بودیم. تماس های زیادی با کشور سازنده صورت گرفت و اطلاعات منتقل شد و آنها نیز تلاش کردند تا اشکال سامانه رفع شود.

آنالویی ادامه داد: در کنار اقدامات انجام شده، شرکت مدیریت فناوری بورس نیز با استفاده از دانش متخصصان داخلی برای حذف خطا از برنامه دیباگ رویکرد جدیدی را در دستور کار قرار داده و امیدواریم امروز شاهد داد و ستد پایدار بورس اوراق بهادار باشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ