کد خبر: ۱۰۰۴۸
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸

مهمترین برنامه های بانک صادرات اعلام شد
در گفت وگوی بورس پرس با مدیرعامل:

مهمترین برنامه های بانک صادرات اعلام شد

مدیرعامل بانک صادرات از افزایش ۲.۵ درصدی سهم منابع بانکی، تامین یک میلیون دلار برای دو پروژه پتروشیمی، فعال شدن گروه مالی صادرات و پوشش مناسب سود هرسهم سال جاری خبر داد.

محمدرضا پیشرو در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، با بیان اینکه همچنان به وظایف مدیریتی خود در بانک صادرات ادامه می دهد، در رابطه با مهمترین برنامه های مدنظر اظهار داشت: طبق برنامه ریزهای به عمل آمده سهم منابع بانکی بانک صادرات تا پایان اسفند 2.5 درصد افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر برنامه تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و ارایه تسهیلات خرد پیگیری و انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین از طریق شرکت انرژی سپهر برای دو پروژه صنایع پتروشیمی سبلان و سرمایه گذاری سیراف انرژی یک میلیون دلار تامین منابع شده است.  این دو پروژه با هدف تولید متانول، دارای 40 درصد پیشرفت کاری بوده و از وضعیت مناسبی برخوردارند. پیش بینی می شود این دو پروژه تا 2.5 سال دیگر به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل بانک صادرات با اینکه گروه مالی صادرات هم اخیرا" رسما" شروع بکار کرده درباره وضعیت پیش بینی سود هر سهم سال جاری ( 14 تومان) گفت: طبق عملکرد 10 ماهه پوشش سود سال جاری بانک صادرات از وضعیت مناسبی برخوردار است و انتظار می رود این سود محقق شود

پیشرو در خاتمه گفت: بانک صادرات همواره به عنوان یکی از بازوهای اصلی اقتصاد و تولید کشور حرکت کرده و در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید گام های مثمرثمری را برداشته و خواهد برداشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ