کد خبر: ۱۰۱۳۷۰
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۷/۲۴

توضیح نماینده مجلس درباره سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت

توضیح نماینده مجلس درباره سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت در شورای عالی اقتصادی مطرح نشده و هرگونه تصمیمی در این مورد باید در تعامل بین دولت و مجلس مطرح شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بهروز نعمتی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر سهمیه بندی سوخت به خانه ملت گفت: فعال سازی مجدد کارت سوخت برای ساماندهی سوخت است و بحث سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت فعلا مطرح نیست.مقرر شده ستاد پیشنهادی برای احیای کارت سوخت به شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه طرحی ارائه دهد تا در این شورا برای آن تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: استفاده از کارت سوخت به معنای سهمیه بندی بنزین نیست، بلکه به معنای اعمال سیستم نظارتی برای جلوگیری از قاچاق بوده که این اقدام اجتناب ناپذیر است.هیچ موضوعی مبنی بر سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت در شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه مطرح نشده است،هرگونه افزایش قیمت و یا سهمیه بندی باید در تعامل بین دولت و مجلس مطرح شود و به مصوبه مجلس نیاز ندارد.

بنابراین گزارش،سخنگوی هیات رییسه مجلس پیشتر به خانه ملت گفته بود روزانه بیش از 6 میلیون لیتر قاچاق سوخت صورت می گیرد که عدد بزرگی است و پیشنهاد مجلس به وزارت نفت و مجموعه دولت این بوده که کارت سوخت روند خود را ادامه داده و حذف نشود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ