کد خبر: ۱۰۱۷۹
۱:۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۵

جزئیاتی مهم از ابلاغیه امروز قیمت خوراک و فراورده ها به پالایشگاه ها
معاون وزیر نفت به بورس پرس خبر داد:

جزئیاتی مهم از ابلاغیه امروز قیمت خوراک و فراورده ها به پالایشگاه ها

معاون وزیر نفت با اعلام اینکه امروز قیمت خوراک و فراورده ها به پالایشگاه ها ابلاغ می شود، برخی از جزئیات مهم این ابلاغیه را توضیح داد.

منصور معظمی بعد از اتمام نشست هم اندیشی کارگزاران بورس با مسئولان ارشد اقتصادی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس و در واکنش به این سئوال که ابلاغیه قیمت خوراک و فراورده ها چه زمانی به شرکت های پالایشگاه ها صادر می شود تا زمینه تهیه صورت های مالی و بازگشایی نماد 6 شرکت فراهم شود؟ توضیح داد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این ابلاغیه امروز (سه شنبه ) با نگاهی حمایتی به همه پالایشگاه ها ارسال می شود.

وی درباره مهمترین مفاد این ابلاغیه هم گفت: درحالی قیمت خوراک براساس 95 درصد فوب خلیج فارس تعیین شده که قیمت فراورده ها هم براساس قیمت های صادراتی برای صادرکنندگان و قیمت های وارداتی برای وارد کنندگان تعیین شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت های پالایشگاهی در ابلاغیه قیمت ها متضرر نخواهند شد، افزود: علاوه براین تسهیلاتی مانند قیمت گذاری بالاتر فراورده ها برای شرکت هایی که اقدام به اجرای کیفی سازی محصولات کرده اند در نظر گرفته شده است.

معظمی با بیان اینکه به میزان کاهش قیمت نفت ، قیمت ها هم کاهش یافته اند، تاکید کرد: به نظرم با قیمت گذاری های انجام شده، فرصت مناسبی برای بورس ایجاد شده و از این پس شاهد رونق صنعت انرژی خواهیم بود. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» کاشف | ساعت ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۵
4
0
پاسخ
این آقا یک ماه پیش هم گفته بود که ظرف دو هفته قیمتها اعلام می شود اما حرف هایش راست از آب در نیامد. امیدوارم ایندفعه نیز وعده و وعید دروغین نداده باشد.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ