کد خبر: ۱۰۲۱۳
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۸

مدیران عامل دو بانک بورسی تغییر کردند/ زمزمه تغییر مدیر یک بانک دیگر
بورس پرس خبر می دهد:

مدیران عامل دو بانک بورسی تغییر کردند/ زمزمه تغییر مدیر یک بانک دیگر

مدیران عامل دو بانک بورسی صادرات و سینا تغییر کردند و پیشرو جایگزین پرویزیان در بانک سینا و لـله گانی به جای پیشرو در بانک صادرات شد.زمزمه تغییر مدیرعامل یک بورسی دیگر هم شنیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی کناره گیری دو هفته پیش علی دیواندری از مدیرعاملی بانک پارسیان، کوروش پرویزیان از مدیرعاملی بانک هزار میلیارد تومانی سینا کناره گیری کرد و راهی بانک 1.5 هزار میلیارد تومانی پارسیان شد.

چند روز بعد از این تغییرات ، زمزمه هایی مبنی بر حضور مدیرعامل بزرگترین بانک حاضر در بازار سهام یعنی صادرات به جای پرویزیان در بانک سینا شنیده و سپس با برگزاری جلسه معارفه در بنیاد مستضعفان و با حضور سعیدی کیا رئیس این بنیاد و مالک اصلی بانک سینا همراه شد. اما با مخالفت وزیر اقتصاد این جابحایی نهایی نشد.

حال بعد از گذشت حدود 10 روز، خداحافظی پیشرو از بانک 5.7 هزار میلیارد تومانی صادرات و حضور وی در بانک سینا قطعی شد . چرا بعد از تصمیم چهارشنبه گذشته 6 اسفند هیات مدیره بانک صادرات ایران، اسماعیل لـله گانی به عنوان مدیرعامل جدید بانک صادرات منصوب و جلسه معارفه ایی هم صبح دیروز پنچ شنبه برگزار شد.

لـله گانی (دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دانشجوی مقطع دکتری رشته مدیریت دولتی با گرایش بانکداری اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی)  پیش از این عضو هیات مدیره و رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران و نیز مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بود.

براساس این گزارش، تغییر مدیران عامل سه بانک پارسیان ، صادرات و سینا در شرایطی رخ داده که زمزمه هایی مبنی بر تغییر مدیرعامل یک بانک بورسی بزرگ دیگر شنیده شده اما تا به امروز قطعی و نهایی نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ