کد خبر: ۱۰۳۳۷۸
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۷/۲۴

نتایج سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی
وزیر کشور اعلام کرد:

نتایج سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی

وزیر کشور نتایج سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از پایان سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به خبرنگاران گفت: حضور همه دوستان جدی و با انگیزه و علاقه بود و تکالیف جلسه قبل شامل مجموعه ای از آئین نامه ها، دستور العمل ها و سیاست ها انجام شد.

وی افزود: در مجموعه بررسی و چهار کار گروه تشکیل شد، با پیشنهادی که اعضا داشتند یک کارگروه حقوقی و قضایی اضافه شد. مسئولان کارگروه ها نیز مشخص و قرار شد جلسات کارگروه ها هفته ای یک بار برگزار شود.

وزیر کشور گفت: در شناسایی جریان های خبری و اطلاع رسانی و شناسایی ابهام ها، شبهاتی در ذهن مردم هست که نیاز به اطلاعات و اخباری در حوزه اقتصادی برای مردم وجود دارد که باید احصا کنیم. دستگاه های مختلف اجرایی مسئول شدند حتما به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند و مقرر شد هر دستگاه 25 کارشناس داشته باشد.

رحمانی فضلی ادامه داد: برای توضیح مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و مردم نیاز دارند، کارگروه ها با مردم در تماس باشند تا بتوانیم فضای رسانه ای داخلی را در حوزه ایجابی به گونه ای هدایت کنیم که نیازها را رفع کرده و زمینه ابهام زایی شود، تا بتوانیم دروغ و شایعه که رسانه های خارجی به آن دامن می زنند از بین ببریم.

وی گفت: با تشکیل کارگروه ها، ظرف سه هفته ساختارها مستقر و تکالیف دستگاه ها نیز مشخص می شوند. همچنین با ارائه پیشنهادات راه حل و نظرات نو به خصوص از طرف رسانه ها امیدواریم که همه رسانه های داخلی اعم از کانال های رسانه ها تا روزنامه، نشریات و به خصوص صدا و سیما و بقیه دستگاه هایی که امر اطلاع رسانی یا به نوعی ارتباط تریبونی با جامعه دارند، چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه ائمه جمعه همه با هم در حوزه اقتصادی مردم را به آرامش دعوت کنند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: باید در عین پویایی و فعالیت، واقعیت را به مردم بگوییم. اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتما موفق خواهیم شد و این قول را می دهیم این مسیر را طی کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ