کد خبر: ۱۰۳۳۸۲
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۷/۲۴

تعدادی از بسیجیان و مرزبانان در مرز میرجاوه ربوده شدند

تعدادی از بسیجیان و مرزبانان در مرز میرجاوه ربوده شدند

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با صدور بیانیه‌ای از ربوده شدن تعدای از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی در میرجاوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:شامگاه گذشته تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضد انقلاب ربوده شدند.

این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده اما عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه‌های مرزی پاکستان صورت داده‌اند‌.

عملیات تعقیب اشرار، تروریست‌ها و عوامل نفوذی دشمن ونیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر درمناطق مرزی قرار گرفته و ازدولت پاکستان نیز انتظار می‌رود با اشرارو تروریست‌هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می‌شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان  اقدام کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ