کد خبر: ۱۰۳۳۹
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳

مدیرعامل پالایشگاه تبریز در گفت وگو با بورس پرس:

"شبریز"صورت های مالی۹۳ و اولین سود۹۴ را در اولین فرصت به بورس می دهد

مدیرعامل پالایشگاه تبریز گفت: شرکت های پالایشی برای دریافت قیمت خوراک و فراورده های نفتی سال ۹۳ لحظه شماری می کنند تا در اولین فرصت صورت های مالی ۹۳ و اولین سود ۹۴ را به بورس اعلام کنند.

محمد باقر دخیلی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، اظهار داشت: درحالی طی روزها و هفته های گذشته پیگیری های مستمری از اعلام قیمت ها توسط وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش کرده ایم که عصر دیروز وزارت نفت اقدام به ابلاغ قیمت ها به شرکت ملی پالایش و پخش کرده ولی تا الان ( پیش از ظهر امروز چهارشنبه ) این ابلاغیه به شرکت های پالایشگاهی ارسال نشده است.

وی ادامه داد: شرکت های پالایشگاهی برای دریافت قیمت خوراک و فراورده های نفتی سال 93 لحظه شماری می کنند تا در اولین فرصت صورت های مالی 93 و اولین سود 94 را به بورس اعلام کنند و آماده بازگشایی نماد بعد از چندین ماه توقف باشند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال بورس پرس که در صورت دریافت قیمت ها ، طی چه زمانی صورت های مالی تهیه و به سازمان بورس ارایه می شود؟ توضیح داد: انتظار می رود شرکت ملی پالایش و پخش طی امروز و فردا و حداکثر تا شنبه آینده ، قیمت های جدید را اعلام کند. در این صورت از همکاران خواهیم خواست تا در اولین فرصت طی 48 ساعت یا سه روز ، صورت های مالی را تهیه و به حسابرس و سازمان بورس ارایه کنند.

دخیلی ادامه داد: محاسبات مربوطه باید از اول سال تا ماه جاری باشد تا طی آن وضعیت مالی پالایشگاه تبریز مشخص شود. این درحالی است که مطالباتی هم مطرح است که باید به آن رسیدگی شود.

وی در خاتمه گفت: با این همه باید منتظر ابلاغیه وزارت و دریافت قیمت های جدید خوراک و فراورده ها طی روزهای آینده باشیم و ببینیم مسئولان وزارت نفت چه برنامه هایی برای پالایشگاه در نظر گرفته اند.

انتهای پیام 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
7
1
پاسخ
ممنون بورس پرس عزیز بابت همه پیگیری هایت در مورد نمادهای پالایشی
موفق باشید
» خسروی | ساعت ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
6
1
پاسخ
منم از طرف خودم و همه سهامداران پالایشی بابت پیگیری ها واقعا سپاسگذارم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ