کد خبر: ۱۰۳۴۰۲
۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۷/۲۵

قول مدیرعامل جدید سایپا به حفظ سرمایه سهامداران / اهداف کلی
در اولین روز کاری اعلام شد:

قول مدیرعامل جدید سایپا به حفظ سرمایه سهامداران / اهداف کلی

مدیرعامل سایپا در اولین روزکاری با اعلام اهداف و لزوم تامین منافع همه ذینفعان گفت: این شرکت موظف به حفظ سرمایه سهامداران و امیدبخشی به آنان است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا سروش در نخستین روز حضور در سمت مدیرعاملی سایپا در جلسه ستاد تولید و در بین اعضای هیأت‌مدیره، مدیران ارشد، معاونان و جمعی از مدیران زیرمجموعه، گفت: با استفاده از دانش و تجربه مدیران و در سایه آرامش و همگرایی و به‌دور از تنش، اهداف سازمان را محقق کنیم.

وی ادامه داد: سایپا مجموعه ایی بسیار بزرگ و با ظرفیت‌های فنی بالا است و باید با افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، کیفیت فعالیت‌ها را ارتقا دهیم. این شرکت ویژگی‌های خاصی در حوزه مالی دارد که باید با برنامه‌ریزی جدید و همکاری، موانع را از سر راه برداریم. با بهره‌مندی از 5۰ هزار نفر و ایفای نقش مهم در اقتصاد، نیازمند مدیریت عقلانی، استفاده از خرد جمعی و پرهیز از رفتارهای هیجانی است.

این مقام مسئول افزایش تولید، توجه به کیفیت، کاهش هزینه‌ها، وجدان کاری و نوآوری را از اهداف معرفی کرد و افزود: جمع کثیری از کارکنان شاغل در این سازمان، سال‌ها در این مجموعه مشغول کار هستند و تعصب زیادی نسبت به آن دارند که باید از دانش و تجربه آنان استفاده کنیم. باید با انجام یک کار اقتصادی مثبت و سالم، جایگاه گروه را ارتقا دهیم و از تجربیات شرکت‌های موفق الگوبرداری کنیم.

سروش نوآوری را لازمه پیشرفت در عصر حاضر دانست و افزود: سایپا به‌عنوان یک سازمان اقتصادی، موظف به حفظ سرمایه سهامداران و امیدبخشی به آنان است تا این سرمایه ملی تبدیل به یک بنگاه امیدآفرین برای مردم باشد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ