کد خبر: ۱۰۳۴۲۱
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۷/۲۵

زمان احتمالی معرفی ۴ وزیر جدید روحانی و جلسه رای اعتماد
عضو هیئت‌رئیسه خبر داد:

زمان احتمالی معرفی ۴ وزیر جدید روحانی و جلسه رای اعتماد

عضو هیئت‌رئیسه از احتمال معرفی ۴ وزیر پیشنهادی روحانی طی چند روز و برگزاری جلسه رای اعتماد به در چهارشنبه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسدالله عباسی با بیان اینکه تاکنون رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه اقتصاد و کار را به مجلس معرفی نکرده به تسنیم گفت: روحانی احتمالاً امروز یا شنبه وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

وی ادامه داد: طبق مباحث‌ مطرح شده در رسانه‌ها و محافل خصوصی، دولت درحال بررسی سوابق وزاری پیشنهادی برای معرفی به مجلس است و احتمالاً فرهاد  دژپسند، رضا ویسه، حاج محمدی و محمد شریعتمداری به ترتیب برای وزارت اقتصاد، صنعت، راه و تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به نحوه برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، افزود: اگر رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی را حداکثر تا شنبه آینده به مجلس معرفی کند، هفته آینده صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌ها بررسی می‌شود. به دلیل سفر دو هفته آینده برخی نمایندگان به کربلا، اگر رئیس‌جمهور وزار را زودتر معرفی کند با توافق مجلس و دولت زمانی برای جلسه رای اعتماد وزرا تعیین می‌کنیم.

عباسی درباره زمان احتمالی برگزاری جلسه رای اعتماد هم گفت: با توافق دولت و مجلس احتمالا جلسه رای اعتماد چهارشنبه آینده برگزار شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ