کد خبر: ۱۰۳۴۶۱
۱۹:۹ - ۱۳۹۷/۷/۲۷

اثر منفی خرید و فروش افراد بانک مرکزی در بازار ارز بر دستگیری دلالان
نماینده مجلس مطرح کرد:

اثر منفی خرید و فروش افراد بانک مرکزی در بازار ارز بر دستگیری دلالان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور اخلالگران ارز در خانه‌ها گفت: دستگیری دلالان خرد در خیابان تأثیر موقتی دارد اینکه بانک مرکزی افرادی در بازار برای خرید و فروش داشته باشد قطعاً تأثیر منفی بر قطع دست دلالان بزرگ دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ناصر موسوی لارگانی با اشاره به دستگیری دلالان بازار ارز به خانه ملت گفت: دلالان بازار خرده‌فروشان کنار خیابان نیستند آنها مزدوران افراد دیگرند، در واقع اخلالگران اصلی کسانی هستند که در خانه یا در دفاتر نشسته‌اند و خرده‌فروشان را برای خرید و فروش به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: اینکه دولت از یک سو دلالان را بگیرد و از سوی دیگر آنها آزاد شوند، جواب قاطعی نخواهیم گرفت و حتی تأثیر منفی بر بازار خواهد داشت چرا که وقتی معاون اول ریاست جمهوری داشتن بیش از 10 هزار یورو را قاچاق محسوب می‌کند برخورد نکردن قاطع و یا مقطعی، ورود کردن به این مسائل نه تنها جواب نمی‌دهد بلکه اوضاع را بدتر می‌کند.

این نماینده مجلس در انتقاد از بانک مرکزی گفت: زمانی که قوه قضائیه اعلام کرد چند نفر را در زمینه اخلال بازار ارز و سکه دستگیر کرده، بانک مرکزی عنوان کرد آنها از عوامل بانک مرکزی هستند.اینکه بانک مرکزی افرادی در بازار برای خرید و فروش داشته باشد قطعاً تأثیر منفی بر قطع دست دلالان بزرگ دارد.

موسوی لارگانی تأکید کرد: اگر عزم ملی برای مدیریت بازار ارز وجود داشته باشد هرگونه خرید و فروش ارز به جز سیستم بانکی و صرافی‌ها ممنوع خواهد شد و تأثیر مثبت آن را بر بازار می‌بینیم.اینکه مقطعی نیروی انتظامی افرادی را دستگیر کند و سپس آنها آزاد شوند، رفتارهای بی‌تأثیر خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ