کد خبر: ۱۰۳۴۷۵
۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۷/۲۸

شرایط تخصیص بسته حمایتی دولت به بازنشستگان اعلام شد
توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی:

شرایط تخصیص بسته حمایتی دولت به بازنشستگان اعلام شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: با مشخص شدن جزئیات بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب پذیر، بازنشستگانی که کمتر از ۳ میلیون حقوق دریافت می‌کنند نیز این بسته را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جمشید تقی زاده در نشست با روسای کانون های بازنشستگی استان اصفهان گفت: صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه ۳.۲۵ هزار میلیارد تومان به یک میلیون و چهارصد هزار نفر بازنشسته حقوق پرداخت می کند و این در حالی است که در 1.5 سال آینده ۵۵۰ هزار نفر نیز به جمعیت تحت پوشش افزوده خواهند شد.

وی از راه اندازی و ساماندهی سیستم جامع شاغلین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که دو مرحله بازنشستگان و شاغلین را به موازات هم پیش ببریم. باور همیشه این بوده که در بحران ها بهترین تصمیمات گرفته شود و گره گشا باشد.این صندوق در بخش اقتصادی پنج هلدینگ زیرمجموعه دارد. بیشترین تاثیر گذاری در بخش فولاد، صنعت نفت و گردشگری است. صندوق بازنشستگی کشوری موقعیت ویژه ای دارد به نحوی که هم در فضای اجتماعی و هم اقتصادی تاثیر گذار است.

تقی زاده با اشاره به اینکه تسهیلات وام ضروری با اعتبار دو هزار میلیارد تومان برای ۴۰۰ هزار بازنشسته زیرپوشش فراهم شده، گفت: تا آخر اسفند سال جاری حدود ۲۰۰ هزار بازنشسته وام را دریافت خواهند کرد. همچنین، افزایش سفرهای سیاحتی و زیارتی و تغییردر ساختار بیمه ای اتفاق خواهد افتاد.با مشخص شدن جزئیات بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب پذیر، بازنشستگانی که زیر ۳ میلیون حقوق دریافت می‌کنند نیز این بسته را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ