کد خبر: ۱۰۴۰۷
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اختلال سامانه معاملاتی بورس به زودی برطرف می شود/ شاید معاملات تمدید شود
دو مقام مسئول به بورس پرس خبر دادند:

اختلال سامانه معاملاتی بورس به زودی برطرف می شود/ شاید معاملات تمدید شود

درپی بروز اختلال صبح امروز سامانه معاملاتی، دو مقام مسئول اعلام کردند این اختلال ناشی از یک مشکل فنی بوده و به زودی بر طرف و در مورد تمدید یا عدم تمدید زمان معاملات اطلاعیه ایی صادر می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات بازار سهام و از حوالی ساعت 10 صبح امروز، سامانه معاملاتی بازار سهام با اختلال مواجه و مانع از انجام سفارش های خرید و فروش سهام شد.

براساس این گزارش، با این رویداد حوالی ساعت 10 و 20 دقیقه پیغامی با عنوان " به اطلاعیه کلیه معامله گران محترم می رساند تا اطلاع ثانوی از ورود سفارش به سیستم معاملات خود داری فرمایید" منتشر شد.

در این رابطه عباس احمدی مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به بورس پرس گفت: این مشکل ناشی از بروز برخی اشتباهات در ایستگاه های معاملاتی بوده که مانع از مشخص شدن نتیجه سفارش خرید و فروش است. بنابراین این مشکل فنی در حال برطرف شدن هست تا روند معاملات به زودی از سر گرفته شود.

همچنین علی صحرایی معاون عملیات بازار شرکت بورس هم به بورس پرس گفت:  هنوز تصمیمی در مورد تمدید زمان معاملات گرفته نشده و در صورت لزوم اطلاعیه ایی در این مورد منتشر می شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ