کد خبر: ۱۰۴۵۲۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۷/۳۰

مراجعه۸۰۰ هزار متقاضی خرید محصولات ایران خودرو و ثبت نام۲۰ هزار نفری

مراجعه۸۰۰ هزار متقاضی خرید محصولات ایران خودرو و ثبت نام۲۰ هزار نفری

مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: در پیش فروش دیروز حدود ۸۰۰ هزار متقاضی به سایت مراجعه کردند که تا ساعت ۱۲ ظهر حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر موفق به ثبت نام خودروی مورد نظر خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اهورا گلیاری درباره دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو به صدا و سیما گفت: در این دوره مجوز پیش فروش 24 هزار خودرو وجود داشت که تا ساعت 12 دیروز 29 760 هزار و 200 نفر به سایت مراجعه و 20 هزار و 500 نفر موفق به ثبت نام خودرو شدند.

وی افزود: با توجه به مراجعه حدود 800 هزار نفری، تنها 24 هزار خودرو برای پیش فروش بود و قطعاً برای بسیاری امکان ثبت نام وجود نداشت که این باعث نارضایتی این افراد می شود اما کل تولید سال گذشته 760 هزار دستگاه بوده و موفق نشدن خریداران در ثبت نام هیچ ارتباطی به شایعات بستن سایت ندارد.

به گفته این مقام مسئول، ثبت نام خودرو در سایت حتی از طریق گوشی تلفن همراه ساده هم ممکن است و "خودرو" برای جلوگیری از دستیابی افراد سودجو به سایت تمهیدات بسیاری اندیشیده که از جمله آن محدودیت دسترسی نمایندگی های رسمی است. ضمن اینکه ارگان های نظارتی بازرسی های جدی بر روی سایت ثبت نام دارند.

گلیاری افزود: زمان تحویل خودروهای ثبت نام شده در این پیش فروش از دی سال آینده و بعد از تحویل خودروهای پیش فروش شده در دوره های قبل است که به ترتیب و به نوبت ثبت نام ادامه خواهد یافت. همچنین قیمت این خودروها قطعی نیست چراکه اینگونه ثبت نام برای افرادی درنظر گرفته شده که یا توانایی و یا علاقه ای به خرید نقدی خودرو ندارند و ترجیح می دهند از سود مشارکت برخوردار شوند به همین دلیل قیمت قطعی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه و براساس مقررات با کسر سود مشارکت متقاضی از قیمت نهایی خودرو تعیین خواهد شد.

وی افزود: خودروهای عرضه شده در این پیش فروش شامل 206 تیپ 2 ، دنا ، سورن، پژو 405 و چند محصول دیگر هستند که دارای ریسک تولید بسیار کمی بوده و ایران خودرو امکان برآورده کردن تعهدات را دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ