کد خبر: ۱۰۴۵۳۲
۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۷/۳۰

تحلیلی از عملکرد ۶ ماهه بانک ملت بدون لحاظ کردن تسعیر ارز
از سوی یک کارگزاری اعلام شد:

تحلیلی از عملکرد ۶ ماهه بانک ملت بدون لحاظ کردن تسعیر ارز

عملکرد ۶ ماهه بانک ملت بدون لحاظ کردن تسعیر ارز منتشر و از سوی یک کارگزاری تحلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه شرکت های بورسی و فرابورسی در کدال، عصر دیروز بانک ملت اقدام به ارایه این گزارش و اعلام کرد که بدون لحاظ کردن تسعیر ارز ، طی نیمه اول قادر به پوشش 81 ریالی هر سهم شده است.

در این رابطه در حالی نماد این بانک 5 هزار میلیارد تومانی دیروز به دلیل رشد بیش از 20 درصدی بسته و برای امروز آماده بازگشایی شده که کارگزاری آبان در تحلیلی اعلام کرد بانک ملت در دوره 6 ماهه اول سال جاری 6.7 هزار میلیارد تومانی سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی گزارش کرده که از این لحاظ تقریبا نزدیک به عملکرد دوره مشابه سال گذشته است اما سود حاصل از سرمایه گذاری ها 89 درصد افزایش داشته که نهایتا درآمدهای مشاع بانک با رشد 11 درصدی همراه شده است.

سود علی الحساب پرداختی به سپرده گذاران با کاهش 5 درصدی گزارش شده که این کاهش، سبب شده سهم بانک از درآمدهای مشاع 10،070 میلیارد ریال مثبت اعلام شود. در حالی که در دوره مشابه سال گذشته بانک در این بخش رقم منفی 2،054 میلیارد ریالی را گزارش کرده بود.

بنابراین سودده شدن بانک در این بخش از جمله نکات قوت محسوب می شود که به مدد کاهش سودهای پرداختی به سپرده گذاران رخ داده است.

درآمدهای غیر مشاع بانک با کاهش 5 درصدی 38،430 میلیارد ریال و هزینه ها نیز با رشد 21 درصدی بیش از 43،878 میلیارد ریال اعلام شده است.

در این بخش هزینه مطالبات مشکوک الوصول بانک با رشد 53 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته 4،243 میلیارد ریال اعلام شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ