کد خبر: ۱۰۴۵۸۰
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۸/۱

پیش بینی یک کارشناس از وضعیت بانک ها در نیمه دوم سال
در گفت و گو با بورس پرس اعلام شد:

پیش بینی یک کارشناس از وضعیت بانک ها در نیمه دوم سال

یک کارشناس چشم انداز کلی بانک ها در نیمه دوم سال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود با توجه به مسائلی چون کاهش قیمت تمام شده پول، فروش دارایی ها و املاک مازاد ، شناسایی سود و... وضعیت سودآوری بانک ها بهتر از گذشته باشد.

احسان مرادی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره وضعیت سهام بانک ها در بورس و گزارش عملکرد 6 ماه اول اظهار داشت: واقعیت این است که طی یک ماه اخیر در برابر اقدام به فروش سهام بانک ها توسط افراد حقوقی ، بسیاری از سهامداران حقیقی دست به خرید این گروه زده اند که با نوساناتی همراه شده است.

وی ادامه داد: در این میان چشم انداز کلی بانک ها در نیمه دوم سال مثبت ارزیابی می شود و انتظار می رود با توجه به مسائلی چون کاهش قیمت تمام شده پول ، فروش دارایی ها و املاک مازاد ، شناسایی سود و...  وضعیت سودآوری بانک ها بهتر از گذشته باشد و حتی زیان بانک های تجارت و صادرات که کاهش یافته ، اصلاح و به سود تبدیل شود .

مرادی با اشاره به لزوم حمایت حقوقی از سهام بانک ها افزود: در کنار بهبود شرایط بانک ها در نیمه دوم سال و رفتار منطقی حقوقی ها ، باید بازارگردانی سهام این گروه توسط خود بانک ها بهتر و بیشتر از گذشته باشد. هر چند اعلام جزییات بازار گردانی امکان پذیر نیست اما انتظار می رود این رویه تقویت شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ