کد خبر: ۱۰۵۵۷
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵

تکلیف ارایه اطلاعات
مدیرعامل شرکت به بورس پرس خبر داد:

تکلیف ارایه اطلاعات "شبریز" به بورس بعد از جلسه امروز مشخص می شود

مدیرعامل شرکت پالایشگاه تبریز گفت: تکلیف ارایه اطلاعات "شبریز" به بورس بعد از جلسه امروز با معاون وزیر نفت مشخص می شود.

محمدباقر دخیلی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در واکنش به این سئوال که باتوجه به تاکید سازمان بورس مبنی بر ارایه اطلاعات 6 پالایشگاه در روز جاری، آیا پالایشگاه تبریز آماده ارایه صورت های مالی به سازمان بورس هست یا خیر ؟ توضیح داد: این موضوع به بعد از جلسه امروز نمایندگان پالایشگاه ها با معاون وزیر نفت مشخص می شود.

وی ادامه داد: در صورت حصول نتیجه ایی روشن ، این شرکت آماده ارایه اطلاعات به بورس هست تا زمینه بازگشایی نماد فراهم شود. در این رابطه مقدماتی فراهم شده تا در صورت کسب نتیجه ، در اولین فرصت ، صورت های مالی به سازمان بورس ارسال شود.

وی تاکید کرد: بنابراین باید تا زمان اتمام این جلسه و مشخص شدن نتیجه آن صبر کرد.

براساس این گزارش،سازمان بورس بعد از ابلاغیه هفته گذشته وزارت نفت ( که از طریق شرکت ملی پالایش و پخش ارسال شده) از 6 پالایشگاه اصفهان، بندرعباس ، تبریز، تهران ، شیراز و لاوان خواسته تا صورت های مالی سال 93 را در دوسناریو ( قیمت های ابلاغ شده و برآوردهای مدیران پالایشگاه ها از قیمت ها جهانی ) اقدام به تهیه و ارسال صورت های مالی کنند تا امکان بازگشایی نماد این گروه در روزهای پایانی سال فراهم شود.

این درحالی است که مدیران شرکت های پالایشی کتبا" اعلام کرده اند که قیمت های ابلاغ شده را قبول ندارند و باید موراد و مشکلات خود را به مسئولان وزات نفت کنند.

به این ترتیب تا پایان وقت اداری امروز مشخص خواهد شد که ایا 6 پالایشگاه بورسی و فرابورسی اقدام به ارایه اطلاعات لازم به سازمان بورس می کنند یا خیر؟ در صورتی که این اطلاعات ارایه نشود بازگشایی نماد این گروه بعد از 8 ماه توقف و پیگیری های مستمر مسئولان بازار سرمایه عملا" به سال آینده موکول خواهد شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ