کد خبر: ۱۰۵۸۵۱
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۸/۱۲

تحریم های جدید اثری در حوزه اقتصاد ندارد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

تحریم های جدید اثری در حوزه اقتصاد ندارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آغاز همکاری مشترک بانکی ایران و اروپا پاسخی صریح به تهدیدات و تحریم های آمریکا در ۱۳ آبان است،گفت:تحریم های جدید اثری در حوزه اقتصاد ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدرضا پور ابراهیمی درباره اجرای تحریم های جدید آمریکا از 13 آبان به خانه ملت گفت: در ماه های اخیر به دلیل سوءتعبیر در مدیریت بازار ارز، اقتصاد با مشکلاتی روبرو شد و شوک ارزی پیامدهای داشته است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت با وجود دور جدید تحریم ها از سوی آمریکایی ها، شرایط به نسبت گذشته بهتر شده چرا که در تحریم های قبلی به طور همزمان ایران علاوه بر تحریم های آمریکا، از سوی سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز تحت تحریم ظالمانه قرار گرفته بود اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده و تنها از سوی آمریکا تحریم شده است.

این نماینده مجلس افزود: با تمهیدات اتخاذ شده هیچ کدام از نهادهای بین المللی ایران را تحریم نکرده اند و حتی تلاش می کنند تحریم ها کنار برود تا بسته پیشنهادی اروپا عملیاتی شود.آمریکا هرچه توان در مقابله و کارشکنی علیه ایران داشته انجام داده بنابراین دیگر تحریم های جدید آمریکا محلی از اعراب ندارد و اثری در حوزه اقتصاد ایران ندارد. آغاز همکاری مشترک بانکی ایران و اروپا پاسخی صریح به تهدیدات و تحریم های 13 آبان از سوی آمریکا است.  

پور ابراهیمی گفت: بر اساس گزارش ظریف در جلسه غیرعلنی طی روزهای آینده همکاری های بانکی اروپا و ایران آغاز می شود که شرایط مراودات بانکی ایران ارتقاء می یابد و حتی بخشی از التهابات کاذب را کاهش می دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ