کد خبر: ۱۰۵۸۷۲
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۸/۱۳

 بررسی استثنا شهردار تهران از قانون بازنشستگی در مجلس

بررسی استثنا شهردار تهران از قانون بازنشستگی در مجلس

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح استفساریه مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اصغر سلیمی از بررسی استفساریه مستثنی‌شدن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون متبوع خبر داد و به تسنیم گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا طرح مذکور با حضور مسئولان در جلسه این هفته این کمسیون بررسی شود.

وی افزود: طرح مذکور با قید یک فوریت و با امضای 137 تن از نمایندگان تحویل هیات رییسه مجلس شده بود، اما رأی نیاورد و طرح برای بررسی عادی به کمیسیون ارجاع شده است. پس از بررسی در کمیسیون رأی‌گیری انجام می‌شود و در صورت رأی آوری این طرح برای بررسی به صحن علنی هیات رییسه مجلس ارایه می شود.

بر اساس این گزارش، نمایندگان مجلس در جلسه علنی  2 آبان 97 قوه مقننه در جریان بررسی طرح یک فوریتی استفساریه تبصره یک اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان، با 94 رأی موافق و 126 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 230 نماینده حاضر، با بررسی یک فوریت طرح مذکور مخالفت کردند. طرح مستثنی‌کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان به صورت عادی در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ