کد خبر: ۱۰۵۸۷۷
۱۲:۷ - ۱۳۹۷/۸/۱۳

پیش بینی نماینده مجلس از احتمال کاهش قیمت دلار

پیش بینی نماینده مجلس از احتمال کاهش قیمت دلار

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در صورت مدیریت صحیح بعد از تحریم های جدید آمریکا احتمال کاهش قیمت دلار وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عین الله شریفی پور درباره تاثیر تحریم های جدید آمریکا که از امروز اجرایی می شود، به خانه ملت گفت: پس از انقلاب اسلامی، کارشکنی ها و تحریم های آمریکا علیه ایران اعمال شده است و این کشور با خروج از برجام بار دیگر نشان داد قابل اعتماد نیست.

وی افزود: تحریم های جدید آمریکا از ماه های گذشته آغاز شده و با تدبیر مقام معظم رهبری در شورای هماهنگی اقتصادی موضوعات بررسی شده است، بنابراین اتقاق خاصی در اقتصاد کشور ایجاد نمی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه، تشدید تحریم ها در این روز بیانگر عمق دشمنی علیه مردم ایران است.

شریف پور افزود: هر چند سوداگران اقتصادی تلاش دارند فضای اقتصادی کشور را بعد از 13 آبان ماه، با افزایش التهاب در بازارها نشان دهند تا به سودهای کلان دست یابند، اما با توجه به برنامه ریزی و مدیریت صحیح کمیسیون اقتصادی می توان قیمت دلار کاهش داد یا از رشد نرخ های فعلی ارز در بازار پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: ایران با توجه به ظرفیت ها و موقیعت های مناسب از تحریم های جدید آمریکاعبور می کند. حضور با شکوه مردم در راهپیمایی اربعین و پایبندی به ارزش های انقلاب باعث شده آمریکا عقب نشینی کند، بطور مثال کشورهای مختلف خریدار نفت ایران را از تحریم معاف کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ