کد خبر: ۱۰۵۸۸۳
۰:۰ - ۱۳۹۷/۸/۱۴

گلایه از سفارش سهام دارای صف خرید و درخواست توضیح از مدیریت فناوری
یک فعال بازارسرمایه به بورس پرس اعلام کرد:

گلایه از سفارش سهام دارای صف خرید و درخواست توضیح از مدیریت فناوری

یک فعال بازار سرمایه با اعلام گلایه کاربران آنلاین از ردیف سفارش در نمادهای دارای صف خرید از مدیریت فناوری بورس تهران درخواست توضیح و شفاف سازی در این مورد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عرفان قنبری با اشاره به ادامه مشکلات مربوط به سامانه معاملات و چالش های معامله گران آنلاین بازار سهام به بورس پرس گفت: مدتی است کاربران آنلاین از ردیف سفارش خود در نمادهای دارای صف خرید گله مند هستند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در نماد "زپارس" به رغم ارسال سفارش راس ساعت 8:30 ، همواره در نوبت های سفارش بیش از چند ده میلیون سهمی قرار می گیرند و بر اساس بررسی های انجام شده از چند کارگزار بورس که با شرکت های مختلف خدمات برخط همکاری دارند این اتفاق تایید شده که بهترین ردیف سفارشات متعلق به معامله گران کارگزاری ها و سامانه نامک است.

قنبری ادامه داد: این درحالی است که با نگاه به حجم معاملات و تعداد خریداران به حجم متوسط بیش از 40 هزار سهم خرید هر کد می رسیم که تاییدکننده سفارشات با حجم بالا است که در کاربران برخط عمومیت ندارد. بنابراین جا دارد مدیریت فناوری بورس تهران در راستای حمایت از شانس برابر کاربران و سهامداران در این مورد شفاف سازی کند تا کاربران برخط به حفظ حقوق خود از سمت ناظران بازار و دست اندرکاران امیدوار باشند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ