کد خبر: ۱۰۵۸۸۷
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۸/۱۳

مجلس مجددا

مجلس مجددا" CFT را بررسی و احتمالا" به مجمع می فرستد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بزودی لایحه CFT بررسی می‌شود و اگر نمایندگان بر مصوبه قبلی اصرار داشته باشند، به مجمع تشخیص می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حشمت الله فلاحت پیشه با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به لایحه CFT به تسنیم گفت: این لایحه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به مجلس ارجاع شده است.در اولین جلسه کمیسیون امنیت ملی یعنی یکشنبه دو هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه این لایحه در دستورکار کمیسیون قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان ایرادات کلی به این لایحه گرفته، افزود: ایرادات کلی به این معنا است که شورای نگهبان به کلی لایحه CFT را رد کرده است. رد نظر شورای نگهبان نیز در دستورکار کمیسیون قرار می‌گیرد تا نمایندگان نظر را اعلام کنند و درباره آن نیز تصمیم‌گیری شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از اعلام نظر کمیسیون درباره این لایحه در صحن علنی مجلس نیز باید درباره این موضوع رأی‌گیری شود. اگر در صحن این موضوع(رد طرح) رأی آورد لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌رود و اگر نمایندگان بر مصوبه قبلی اصرار داشته باشند، این لایحه به مجمع تشخیص می‌رود.

فلاحت پیشه گفت: شورای نگهبان بندی در نامه به مجلس آورده که به نظر می‌رسد به کلی CFT را رد کرده است. چون در آن بند آمده با توجه به اینکه ایراد‌هایی وجود دارد که قابل اصلاح نیست، لذا این مورد به نظر می‌رسد در نظر شورای نگهبان خلاف منافع ملی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ