کد خبر: ۱۰۵۸۹۱
۱۵:۲ - ۱۳۹۷/۸/۱۳

تبعات منفی حضور آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی از نگاه فرمانده سپاه

تبعات منفی حضور آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی از نگاه فرمانده سپاه

فرمانده سپاه گفت: اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید انقلاب اسلامی عمر ۴۰ ساله نمی کرد و در همان دهه اول انقلاب، عمر انقلاب تمام می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محمد علی جعفری طی سخنانی در مراسم 13 آبان در تهران، گفت: اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید انقلاب اسلامی عمر 40 ساله نمی‌کرد و در همان دهه اول انقلاب تمام می‌شد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به طور مستقیم حرکت‌هایی را در ایران هدایت می‌کردند و برخی مسئولان از سر سادگی یا انحراف فکری تصور می‌کردند با رابطه با آمریکا به جایی می رسند. اما از آن روزی که دیپلمات‌ها و جاسوس‌های آمریکایی از ایران رفتند شاهد پیشرفت‌های مختلف در کشور بودیم.

این مقام مسئول افزود: وزارت دفاع آمریکا نیز اخیرا طی ابلاغیه‌ای به واحدهای نظامی هرگونه ترویج و نشر اخبار توانمندی‌های نظامی ایران را برای جلوگیری از تضعیف روحیه نیروها ممنوع کرده است.

جعفری ادامه داد: آمریکا فقط به جنگ اقتصادی امید دارد، بررسی شکست‌های وی نشان می دهد که تحریم ایران با ادامه مقاومت مردم و مسئولان شکست می‌خورد.

وی در پایان خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: هرگز ایران را تهدید نکن زیرا ناله‌های پر از وحشت سربازان در طبس و ملوانان آمریکایی و انگلیسی در خلیج فارس شنیدنی است. خود بهتر می‌دانید روزانه چه تعداد از کهنه سربازان شما بر اثر افسردگی خودکشی می‌کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ