کد خبر: ۱۰۷۰۶۳
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۸/۲۰

برنامه های رئیس سازمان مالیات برای حل بزرگترین چالش تهران

برنامه های رئیس سازمان مالیات برای حل بزرگترین چالش تهران

رئیس سازمان مالیات و نامزد شهرداری تهران با بیان اینکه مدیر خلق درآمد هستم نه خلق هزینه، بزرگترین چالش پایتخت را اقتصاد شهری و چالش مالی خواند و تاکید کرد: پایتخت گران اداره می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل ایرنا، کامل تقوی نژاد به عنوان نخستین نامزد از پنج نامزد نهایی تصدی پست شهردار تهران در تشریح برنامه ها گفت: مدیریت هزینه ها، تشکیل صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات شهرداری و اجرای بسیاری از پروژه های با پیشرفت بیش از 70 درصد را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی ادامه داد: 43 شرکت در بخش های اقتصادی شهر تهران وجود دارد، سه هزار میلیارد تومان کمک زیان می گیرند و این موضوع باید اصلاح شود.

این نامزد تصدی شهرداری افزود: سهم درآمدهای پایدار از 27 درصد به 40 درصد در سال آینده افزایش خواهم داد، در سه سال گذشته درآمدهای مالیاتی به صورت 100 درصد افزایش یافت و سرمایه بانک سپه در سه سال مدیریتم 9 برابر رشد داشت که باید از این تجربه در بانک شهر اعمال شود.

تقوی نژاد ادامه داد: باید اعتماد شبکه بانکی به شهرداری بازسازی شود، می توان از توان و ظرفیت بانک شهر برای پروژه های عمرانی استفاده کرد. همچنین نظام پرداخت شهر با مشکل روبه روست و مطالبات شهرداری از دولت و برخی نهادها باید سریعتر تعیین و تکلیف شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ